lauantai 11. tammikuuta 2014

Jos hamstereilla olisi luurit

Idea tähän tuli petsiestä. Hehe. Kaksi ekaa onkin erääseen keskusteluun kirjoitettu:

Lilja: Ruoka on loppu.
Minä: Sitä on siellä kupissa. Kato sieltä ylhäältä.
Lilja: Ei oo! Ruoka on loppu!
Minä: Sitä on siellä, mene katsomaan..
Lilja: Mä tekstaan nyt sun isälle!
__
Vilja: Tänään ei voi tulla käymään, sry.
Minä: Mut sulta pitäs leikata kynnet.
Vilja: Fuck off, bitch.
__

En tosiaan ole tyttöjen suosikki-ihminen... Kummatkin tykkäävät enemmän mun isästä ja pikkuveljestä.

__
Lilja: Nukuksä?
Minä: Kello on noin kolme yöllä, mitäs luulisit?
Lilja: Et sä voi nukkua jos tekstaat. Mä haluun ulos!
Minä: Ei ku mun pitää nyt nukkua, huomenna on koulua...
Lilja: Älä selitä, tuu nyt vaan nostaa mut sinne sängylle. Huvittais seikkailla.
Minä: Mut ku pitää nukkua.
Lilja: No tää kans muistetaan! Et näe mua nyt seuraavaan kahteen viikkoon!
__
Minä: Mitä pilttiä haluaisit tänään syödä?
Vilja: No en mitään, hyi.
Minä: Eiks se ois kivaa vaihtelua?
Vilja: MÄ EN TYKKÄÄ VAIHTELUSTA.
__
Minä: Hei Lilluska, mulla ois sulle banaania, tuutko hakemaan?
Lilja: Älä sano mua Lilluskaks hei pliis!
Minä: No okei okei mut haluutko tätä banaania nyt.
Lilja: Mä en ota sun kädestäs mitään. Pyydä veljeäs ojentamaan se.
__
Vilja: Halooooo mullon tylsääääää.
Minä: Oota hetki oon paskalla.
Vilja: HALOOOOO MULLON TYLSÄÄÄÄÄ.
Minä: Joojoo oota hetki!
Vilja: Eiku nyt mullon hauskaa.
__

Niinpä niin... Mä en oo kiva. :(
Lisäksi voisin kuvitella käyväni tällaisen keskustelun Viljan kanssa:

Vilja: Ruokaaaa jee!!!1 (kurottelee kahdella jalalla kohti kättä)
Minä: Täs ois vähän matoja. (ojentaa kämmenellä)
Vilja: Namnamomnomnom herkkuaaa syön nää heti... (syö)
Vilja: Mitä vit-- EI SAATANA se oot sinä! (näykkää pikkurilliä ja perääntyy D: -ilme naamallaan)
Minä: No sori... Kato mun veli antaa näitä nyt.
Vilja: Aaah ihanaa herkkuaaa namnamnamnamm!! (syö veljen kädeltä)
Minä: Kiva...

"Mä puren tätä kun tää näyttää vähän mamilta."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti